onsdag 26. mars 2014

♥ Den nye nabokatten


Jeg må bare vise dere denne nydelige kattepusen her.
Naboen vår her på Jevnaker har nemlig fått seg ny katt, og jeg trodde jeg skulle dø når den satt på gårdsplassen her.
HERLIGHET SÅ SØT!




Hellig birma heter denne rasen her. De knall blå øynene gjør den ekstra fin.
Også så myk og langhåret som den er ♥





Katte-elsker som jeg er knipset i vei, så det ble mange bilder:)



Nei du, en sånn katt fikk jeg virkelig lyst på. Så en gang i fremtiden må det bli en sånn en, men enn så lenge har jeg jo lille Cesar-gutten min.

Med disse bildene er jeg også med på Mandagstema hos Helene som er "Øyne".
Og da passe det jo veldig godt med disse nydelige blå øynene til pus. 





3 kommentarer:

  1. Da jeg fikk øye på det skjønne kattebildet i bloggrollen til en annen blogg måtte jeg inn og titte!!Sååå nydelig,- vi har faktisk en som er veldig lik,men det er en Ragdoll.Ikke alltid jeg klarer å se forskjell på bilder faktisk!!!!
    Nydelige bilder du har tatt av pusen,som sikkert blir en trivelig nabo,og fin å se på i tillegg ;)
    Toveklem:)

    SvarSlett
  2. Vakker liten nabo du har fått der :-)
    Utrolige blå øyne...

    SvarSlett
  3. Vilken blå färg på ögonen!

    SvarSlett