tirsdag 11. mars 2014

♥ Solskinn og vårvask


Så deilig det er når våren bare sniker seg inn mer og mer for hver dag som går!
Og hvor deilig er det vel ikke når en har nyvaskede stuevinduer og friske blomster i vinduskarmen....da er det bare å slappe helt av å NYTE.


Stuevinduene er iallefall tatt, et rom av gangen for min del. Jeg er nok ikke den eneste som syns det er kjedelig å vaske vinduer!
 Men det er jo veldig deilig etterpå når en ser hvor fint det blir.

 

Og nå er det ikke bare vindusvasken, nei nå er det skikkelig vårvask, vegger og tak skal skrubbes!


Flott ny glass-vase som jeg fikk av kjæresten for noen dager siden.
Den har jeg også brukt som lyslykt, med utrolig fin som vase også.


Den lille blå vasen er en av mine vårlige favoritter. Nydelig lyseblå, akkurat som fargen på himmelen en varm sommerdag...


Masse grønne blader på min hawaii-rose. Denne er så lekker. Jeg har lyst til å bare ta av en blomst å sette den i håret...


Orkideene mine blomstrer fortsatt som bare det.

I dag er det badet sin tur, men først trening! 
Sola titter opp over hustakene her nå, så det ser ut til å bli en solskinnsdag i dag også:)

Kos deg! :)







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar