mandag 24. mars 2014

♥ Det lille gjesterommet


Jeg koser meg med noen fridager på Jevnaker, og dette er det lille gjesterommet som er mitt rom i noen dager.
Dette var ikke mitt opprinnelige barndomsrom, det har lillebroren min kapret nå nede i kjelleren.
Så jeg sover på det rommet som tidligere var datarom når jeg er hjemme.





Zita er gjerne på besøk inne hos meg, og syns det er veldig stas å være i senga sammen med meg.



Ble noen bilder av Zita, hun ville ikke gå ut fra senga. Men det går helt fint når hun poserer som en prinsesse;)

Nå er det snart middagen servert, for en luksus det er å være hjemme og slappe av;)

Og sola skinner som bare det, deilig vårvær på Jevnaker:)




1 kommentar:

  1. Så vakker hun er, Zita!! Har en hjemme her som også liker å ligge komfortabelt..hehe...Koselig rom!!
    Kos deg videre og nyt serveringen!
    Klem fra Jorunn

    SvarSlett