onsdag 5. mars 2014

♥ Utfordring - Soverom


Månedens tema i utfordringen hos Norske Interiørblogger er SOVEROM.
Og her vil jeg selvfølgelig delta.

 

Vi har et lyst og fint soverom, med to store flotte vinduer.


Min nye favorittpute fra Kremmerhuset denne våren, i herlig korall.


Dette er det søte lille nattbordet vårt.


Litt kontraster i tekstilen gjør rommet ekstra spennende.

 

Jeg elsker soverommet vårt, og jeg elsker å ha masse fine ting rundt meg.
Da sover jeg ekstra godt! :) 


Korall er litt av fargene som går igjen i maleriet som jeg har malt på veggen over sengen.

 

Jeg har også skrivebordet mitt her, i mangel på plass/rom i leiligheten. Men det fungerer veldig greit i og med at vi har et så stort soverom.



Med disse bildene deltar jeg i utfordringen.
 Flere nydelige soverom kan du se her






3 kommentarer:

  1. Tusen takk, og i like så! ;)) Men FOR et herlig soverom du har! Både størrelsen på rommet og størrelsen på vinduene var bare fantastiske! Men det som "gjør" hele rommet syns jeg likevel er det store, flotte og fargesterke maleriet over sengen! -Aldeles nydelig var det! Det øverste fotoet kommer brennsikkert med i NIB-galleriet, masse lykke til! :0)

    Ha en fin kveld! :0)

    Klem, Ann,
    Glassveranda.

    SvarSlett
  2. Så koselig soverom du har! Likte veldig godt den rosa puta som en kontrast :)

    SvarSlett
  3. For et vakkert soverom du har!

    SvarSlett