torsdag 19. desember 2013

Bursdagskake


 En liten bursdagskake ble det. Må jo ha en liten kake når en har bursdag :)
Jeg og kjæresten lagde sammen denne gulrotkaken, og jeg måtte selvfølgelig pynte den med prinsesseperler. Litt barnslig er jeg enda... og dette siste året i 20-årene skal NYTES! :)


Venninner på besøk, får servert verdens beste gulrotkake :)



Hjerte-kaken måtte selvfølgelig ha hjerte-pynt.
Her ser du min favoritt-lyslykt om dagen fra Kremmerhuset.


En liten engel i svibelen min, som jeg trodde skulle være hvit, men nei denne viste seg å være lilla.


Happy Birthday-servietter og lilla løper på rull også fra Kremmerhuset.



Ønsker deg en kjempe fin torsdag, bare 5 dager til JULAFTEN :)

Oppskriften på gulrotkaken finner du her 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar