mandag 9. desember 2013

Uken som gikk ♥ 49

 
Første uken i desember var over på et blunk!
Det går så altfor fort...
Her er litt bilder fra dagene som gikk: pyntet opp til jul hjemme og pakket inn gaver.
Min favorittnisse har fått plass igjen i stua :)
Klementiner og nydelige bilder i Interiør Magasinet i pausen på jobb.
En svipptur innom Ikea, fikk mye inspirasjon og ble litt shopping:)
Julestemning på Hadeland Glassverk og julestjerna til mamma.
Vårt flotte fuglehus, eller skal vi si villa, her har fuglene nok mat. Jeg hadde ikke tålmodighet til å stå og vente på en dompap, så det ble bilde uten fugl.
Også kom ENDELIG snøen i går:) Jippi :)
 
 
Julestemning hjemme hos mamma, lysfatet på kjøkkenbordet. Det andre lyset i advent ble tent i går.
Ski på tv er god underholdning en avslappende søndag. Og nederst ser du lille Julius titter ut, som ikke var like begeistret for snøen.
 
 
Bilder fra en deilig søndagstur i snøen, i skogen :)
 
På planen denne uken er pepperkakebaking, pynting av juletre, og frem med akebrettet:)
Det snør MASSE ute nå, tiddelibom!
 
Tusen takk for alle hilsener inne hos meg, jeg blir hoppende glad hver gang jeg får en ny beskjed:)
Ønsker deg en fin ny uke med masse førjulskos :)
 
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar