lørdag 7. desember 2013

Jul i ståva

 
Ja, nå er det pyntet til jul i stua!
Som jeg har gledet meg til å ta frem små nisser, troll, engler og kort, og pynte til jul.
Disse fine hyllene i stua, som ellers av året er fylt opp med bilder og annen pynt, har alt blitt ryddet bort, og julepynten har fått plass:)
Det er så koselig med masse små figurer, nytt og gammelt godt blandet.
 
 
Til og med denne bilderammen har fått fine julekort inni seg.
 
 
 
Elise ♥ Pål fikk lov til å stå igjen sammen med julepynten ;)
 
 
To snille troll tasser avgårde.
 
 
Og de herligeste små figurer som gir meg julefølelse.
 
 
Noen av mine favoritt julekort i engle-kortholdere.
 
 
Denne nissen er så søt da, kjøpt nylig på Hadeland Glassverk.
 
 
Er ikke de her herlige?
Falt pladask for de fem snømennene her, kjøpt for en billig penge i en bruktbutikk i Sandefjord.
 
 
Gamle kjære jule-ting.
 
Ja, nå er det meste av julepynt tatt frem her i heimen...det blir tidligere og tidligere hvert år. Jeg klarer bare ikke å vente lenger. Ser disse små figurene så altfor sjeldent, så i en måned må de få lov til å stå fremme syns jeg :) Også så gøy det er med egen blogg nå som det nærmer seg jul, og ekstra gøy er det å titte innom alle der ute som pynter hjemmene sine så utrolig flott!
Takk for all inspirasjon:)
 
 Så "Ho-ho-ho" fra meg til deg, GOD HELG :)
 
 

2 kommentarer: