mandag 16. desember 2013

Uken som gikk ♥ 50


Nå begynner det virkelig å nærme seg jul, og det oser av julestemning i byen og i de fleste hjem.
Og jeg blir så fasinert av de som pynter mer enn meg! Hehe...
Det er et hus her i byen jeg bare elsker å gå forbi, de har det så utrolig koselig. Skikkelig julestemning får jeg når jeg går forbi huset deres:) To bilder har jeg tatt som du ser over.
Bilde av Farmandstredet i Tønsberg, shoppingsenteret jeg jobber i er virkelig også pyntet med glitter og lys til jul.
Favoritt showet mitt Karl Johan har laget jule-spesial som går nå før jul på nrk. Jeg ler så jeg griner av innslagene "Broren til".
Ellers så har juletreet kommet opp, (bilder kommer en av dagene) alltid like magisk og jeg har fått lagd et lite pepperkakehus. Noe aking ble det ikke i uken som gikk, for snøen forsvant jo nesten før den kom!
Ja ja, vi får nok flere muligheter til det i løpet av vinteren:)
Nå håper jeg det bare daler ned litt mere snø denne uken og at det ligger til over jul. Ingenting er nemlig så koselig som en hvit jul!
Og i morgen er det ei som har bursdag...hjelpes!
Litt bladet følelse det å bli et år eldre når jeg egentlig vil bli et år yngre! Hehe...
Ha en fin-fin dag alle sammen :)


1 kommentar: