torsdag 18. juli 2013

Fra Svart til Hvitt

Jeg har lenge hatt denne lysestaken her, men den har ikke blitt brukt mye, fordi den har vært svart!
Og jeg har ikke så veldig mye svart, så den har ligget mye i en skuff. Men etter et par strøk med hvitmaling, ble så mye finere. Fasongen på denne elegante lysestaken kom mye bedre frem nå, og blir nok brukt mye mer fremover. Så god som ny!
Det er så greit at en kan gi en ting et helt nytt uttrykk med et par penselstrøk!
Love it:)
 Spørs om jeg får begynt å male noen bilder i sommer, det rekker jeg nok ikke.
Det får bli høst-kos inne...Hjelpes, før en vet ordet av det er høsten her, huff!
Nei, heldigvis så har vi resten av juli og heeeele august med sommer. Da skal jeg nyte sommerdager og fri, gleder meg:)
 
 
Må ha med dette bildet av de lekre blomstene i vinduskarmen!
 
Ønsker deg en herlig torsdag:)


2 kommentarer:

  1. Så fin den ble.
    Noen ganger så passer ikke ting helt i sin orginale farge.
    Og såååå kjekt det er å kunne fornye, og "oppdage" gamle ting man ikke har brukt på lenge:o)
    Ha en fortsatt nydelig uke ;o)
    Klem Susanne

    SvarSlett
  2. Den ble kjempefin. En lysestake med mye sjarm og tålmodighet :-)

    SvarSlett