tirsdag 30. juli 2013

Kattepoter

Som dere veit, er jeg veldig glad i katter - det er noe av det skjønneste i verden.
Jeg og samboeren har jo vår egen lille pus, Cesar som er vår lille prins. Og han dukker stadig vekk opp her inne på bloggen min.
En sliten liten pus som kom inn i dag tidlig etter en natt uten på farten i regnvær, møkkete kattepoter og en trøtt pus. Nå er planen å slappe av resten av dagen - ja, et deilig katteliv!
 
Nå får jeg ikke sett denne kosegutten på noen dager, i dag er det hjem til Jevnaker resten av uka.
Men det skal også bli godt å se alle hjemme igjen, og nydelige Zita og Julius:)
 
Ønsker deg en fin tirsdag :)
Koselig at du titter innom her hos meg:)
 
 

2 kommentarer:

  1. Vi venter på deg, både to og firbente <3

    SvarSlett
  2. Nydelige bilder av pusen!! Kos deg masse i Jevnaker:))
    Klem fra Jorunn

    SvarSlett