onsdag 17. juli 2013

Kjærlighetsbenken har (endelig) fått sin plass

 I går ommøblerte jeg litt, jeg satte kjærlighetsbenken ved vinduet. Noe jeg har tenkt på å gjøre lenge, men bare ikke gjort det før nå!
Det var jo ved bordet jeg ville ha den. Vi har nokså lite kjøkken, og nå måtte bordet lenger ut i rommet, så var litt redd for at kjøkkenet ville virke mindre...Men nei, syns det ble veldig fint jeg.
Denne benken er jo så fin:)
 
Tenk at, dette kjøkkenbordet kostet 50 kr på loppemarked og disse tre stolene har jeg fått gratis! Det er gøy å tenke på:)
  
 
 
 
 
Nå har jeg selvfølgelig begynt å titte etter en liten hylle som jeg kan ha der kjærlighetsbenken var. 
Men det må bli en smal lys, høy hylle...ser den faktisk for meg.
Hvis og når jeg finner den, skal jeg selvfølgelig vise dere;)
 
Ha en fin dag:) 
 
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar