onsdag 3. juli 2013

Mitt Lysfat - Juli 2013

 Her er månedens lysfat.
 Det er på det samme sinkfatet med håndtak som jeg har vist en gang før, det er så sommerlig og fint.
Jeg har det veldig enkelt nå, bare satt på en lykt sammen med skjell og blomster som jeg har dandert rundt. Gammel-rosa farge på lyset, syns denne fargen er så fin. Pyntet opp med en hamp-tråd rundt lykten, så den matcher sinkfatet med hamp-håndtak.
Det er så gøy og variere på fatet, også gir det så god stemning.
 
 
 Fatet er også lett å bære med ut på kveldene.
 
Det enkle er ofte det beste...
Jeg bruker vanligvis å ha mye mer på fatene mine, men gøy å variere litt, det enkle kan være utrolig flott det også.
 
 Jeg gleder meg allerede til å pynte opp og vise dere neste fat.
Det ble nemlig et nytt fat på meg på mandag, det bare stod navnet mitt på det - det er så fint.
 
Ha en strålende flott onsdag! :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar