tirsdag 2. juli 2013

Hils på Mr. Turban

Nå skal dere få hilse på Mr. Turban, et av mine beste barndomsminner.
Han her fikk jeg av faren til en barndomsvenn i gata der jeg vokste opp som lita jente. Han var nemlig snekker og spikket fløyter til alle barna i nabolaget. Jeg husker jeg også fikk en båt, den var så utrolig fin, jeg brukte den til å pynte opp med kinderegg-ting.
 Men jeg var også så heldig å få Turban, (han fikk med en gang dette navnet da han fikk på seg det brune båndet) han har også en familie, en mor, far og søster (som jeg tror ligger igjen på loftet, håper jeg finner de igjen neste gang jeg er hjemme). Men han her kom først og var favoritten min! Han er så utrolig morsom å se på og like fin som jeg husker han fra da jeg var liten.
 
 
 
Flott fyr ikke sant? Hehe
Håper jeg finner igjen resten av gjengen, de er så fine sammen.
Så av en tre-stubbe kan det bli de flotteste barneleiker med de utroligste minner.
Ta vare på de tingene som betyr noe for deg, det er gull verdt å finne igjen.
 

1 kommentar:

  1. Det var en flott fyr..hehe..minner meg litt om Knerten:) Du er flink til å ta vare på ting!

    Ha en fin kveld, klem fra Jorunn

    SvarSlett