tirsdag 16. juli 2013

Kaktus

Skal jeg være helt ærlig så har jeg aldri vært noe stor fan av kaktusen, det er sikkert mange som er enige med meg der!
Jeg har hatt veldig få i hus, for det første så stikker de også er de egentlig ikke så fine å se på!
Men, når jeg kom over disse to søte små her på plantasjen på søndag, måtte de bare bli med hjem. Kom på at jeg hadde noen søte små potter de hadde passet perfekt i.
Og mens jeg stakk meg litt når jeg plantet de oppi pottene, jaja-det får så være.
 
 
Ikke akkurat den mest ideelle sommerblomsten, men nå har det blitt så mye av det i det siste. Så det var gøy å få inn noe stikk motsatt:)
Kaktusen lever vel og i en evighet om jeg ikke husker feil, trenger ikke så mye vann, og det passer meg fint.
 
Håper du nyter sommeren, her er det jobbing og full gass litt til.
Det blir kanskje en sydentur i august, kjenner jeg trenger det:)
 
Ha en fin tirsdag :) 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar