mandag 29. juli 2013

Sauen i sofakroken

Jeg har plutselig blitt så glad i putetrekk med dyremotiv!
Falt sånn for den reven jeg viste i innlegget En liten Rev i senga, den var jo så søt (Måtte bare ha den).
Og nå er det denne sauen, som bare så på meg og sa, "Hei, jeg hadde vært fin i stua di".
Se, her har den fått plass i sofakroken vår.
Veldig ulikt meg å gå for et slikt motiv, kanskje forandrer jeg litt stil sakte men sikkert?!
Med den brune sofaen og saueskinnsputa passet sauen godt inn i sofa-kroken vår.
Og her med min telysholder med sau på, (jeg har bare disse to tingene med sau på altså, hehe)
 
Godt med litt nye putetrekk, det kan virkelig gi nytt liv til et helt rom.
Og det syns jeg Reven og Sauen gjør!
Begge trekkene finner du selvfølgelig i min favoritt butikk; Kremmerhuset Ting & Sånt.
 
Ønsker deg en fiiiiiiiin uke:)
Jeg skal bare jobbe i dag, så har jeg fri resten av uka!
Det skal bli DEILIG, og masse kos hos a mor på Jevnaker:)
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar