mandag 1. juli 2013

Med denne vakre Orkideen...

....sier jeg VELKOMMEN Juli, og farvel kjære Juni som forsvant så altfor fort!
Nå er det bare å nyte sommerdagene fremover:) 
 
 
 
 En blir aldri lei den klassiske orkideen, helt nydelig.
 Jeg sliter litt med å holde de i livet, blir alltid for mye vann, for mye sol eller for lite lys osv. Er litt sær sånn sett denne orkideen, hehe.
Men den over har jeg hatt i over et år, så når den fikk igjen blomst for ikke lenge siden, ble jeg så glad, da har jeg vel gjort noe riktig?!
 
 Så med disse bildene håper jeg at du får en flott mandag, og at du finner veien inn hit hos meg i morgen også:)
 
Klem
 
 

2 kommentarer:

  1. Tips til orkidè er å kjøpe sånn plastikk-orkidestilk som du kan putte nedi når den ordentlige ikke blomstrer :)

    SvarSlett
  2. Ahaa, det var ikke dumt Marte:) Takk for tipset:)
    Plastikk-blomster løser alle mine problemer, hehe:)

    SvarSlett