tirsdag 22. oktober 2013

Kontoret

 
Kontoret, det har jeg ikke vist dere enda.
 Dette er rommet til kjæresten, hvor han får ha sine ting fri fra mitt dill og dall, hehe.
Selv om jeg har klart å snike inn noe ;)
Ikke så stort rom, men det er veldig deilig å ha et ekstra rom, siden vi ikke har noe bod innendørs.
 
Over ser dere bilder av ting i hyllen, deilig rom-duft, litt grønne planter. Og en godteriskål med tre etasjer brukes til binders ol. veldig lurt!
 
 
Maskulin pynt i hyllen her. Syns dette forstørrelsesglasset er utrolig dekorativt.
 
 
 
Grønn plante i vinduet og gamle flotte kameraer.
Åja, det er deilig med to så store pc-skjermer.
 
 
Benk-platen er en midlertidig løsning, her har vi bare brukt en gammel plate enn så lenge.
Satser på å finne noe som passer inn snart.
Her ser du Mr. Turban igjen :)
 
 
Slik ser det da ut på det "innerste" rommet.
 
Ha en flott regnværsdag!
 
Må forresten også si at i natt hørte vi et sårt mjau utenfor døra, og der stod Cesar!
Gjett om vi ble glade. Da hadde vi vært ute og ropt på han i nesten to timer, og var veldig frustrerte når vi ikke fant han. Men så kom han jammen meg hjem gitt:)
Han var så sulten og glad at han visste ikke hvor han skulle gjøre av seg.
Nå ligger han og sover tungt i kosepleddet sitt.
 
Jeg er så glad for å ha han hjemme igjen :)
Gps neste sier bare jeg, hehe :)
 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar