lørdag 5. oktober 2013

Oldemors heklede pledd


Jeg er så heldig å ha fått dette flotte pleddet av mamma!
Dette pleddet har mamma fått av sin bestemor, altså min oldemor, og som min oldemor har heklet en gang i tiden. Så gøy med ting som går i arv :)
Dette var virkelig fargerikt og tøft, og jeg gleder meg til å bruke det til vinteren.
Ekstra stas er det når jeg veit at det er min oldemor som har laget det :)

 

Pleddet kledde virkelig denne kurvstolen i høstlige omgivelser.

 
 

Trefatet har min oldefar laget, vi har mange ting i tre som han har skjert ut.
Denne her er fin til frukt.
Lyslykten er fra Kremmerhuset.



Litt høstbilder fra meg til deg denne lørdagsmorgenen :)
Og jeg er veldig glad for å ha fått meg et så fint pledd, det skal nok varme godt til vinteren!

Fortsatt god helg og regnfull lørdag, i alle fall her :(
Jaja, jeg leste et sted " I love People who smile when it rains"
Syns det var så fint, og tenker ofte på det når det regner :)



2 kommentarer:

  1. Nyyydelig teppe, Elise!!! Så heldig du er som har arvet det..jeg elsker slike heklete bestemortepper!!

    Ha en flott helg, klem fra Jorunn

    SvarSlett
  2. Stemingsfulle bilder! ♥ God lørdag til deg! ☺

    SvarSlett