fredag 18. oktober 2013

Lysfest


Du har kanskje sett denne hyllen som jeg har i stuen min. Jeg elsker den!
Det er jo plass til SÅ MYE ting og sånt ;)
Og det er et lite evighetsprosjekt og tørke støv her, hehe.
Når jeg tok ut alt her i dag, ville jeg prøve noe nytt!
Dette ble resultatet: Masse telys! :)
Skikkelig lysfest i stua, (under oppsyn vel og merke).


Oh Yeah, jeg har noen telysholdere :)
Så koselig med masse levende lys, under pleddet og masse god underholdning på tv.
Savner bare lille pusen min Cesar, som har vært borte siden onsdag. Han er aldri borte mer enn et par timer, så om han har klart å snike seg inn et lurt sted og ikke kommer seg ut.
Vi må nok ut igjen snart å rope på han, det er så fælt når han er borte:(
Fortsatt fin fredagskveld til deg:)




2 kommentarer:

  1. Dette blir det stemning av!! Kjempefint!

    Ha en forsatt fin søndag, klem fra Jorunn

    SvarSlett