fredag 11. oktober 2013

Nye knotter

 
Jeg har enkelt fornyet kommoden i stua med nye knotter!
Det er jo et hav av fine knotter å velge i, så det var ikke lett å bestemme seg.
Jeg ville ikke ha alle like, så det ble en god mix med litt forskjellige knotter.
Og jeg er så fornøyd, det ble så fint.
 
Knottene er fra:
 
1, 2, 3 og 8 Mowe Interiør
4, 5 og 6 Pamla
7. Kremmerhuset Ting & Sånt
 
 
Nye knotter gjorde den søte kommoden min i stua enda søtere :)
 
 
Her er kommoden med min nyinnkjøpte blomsterbukett for helgen.
 
 
 
Slik ser den da ut, inni her har jeg masse pynteting og lys.
Lett tilgjengelig når jeg skal bytte ut pynt i stua:)
 
Fredag igjen, ukene bare flyr. Gleder meg til lørdag-kveld:)
 
God helg til dere alle sammen :)
 
 

2 kommentarer:

  1. Lekker kommode, artig med ulike knotter som gjør den unik.

    Tusen takk for koselig kommentar inne hos meg :)

    Fin ny uke til deg!
    - AC

    SvarSlett
  2. Hihi, så morsomt og søtt med ulike knotter! ☺ Ha en fin ukestart i morgen ♥

    SvarSlett