onsdag 2. oktober 2013

Mitt Lysfat Oktober 2013

 
Hvis du var innom hos meg i går husker du kanskje at jeg sa at jeg skulle vise frem lysfatet mitt i dag:)
Hver måned viser jeg frem et nytt lysfat, jeg bytter ut både fat og lys veldig ofte så det har blitt en fast greie her på bloggen min nå.
 
Månedens fat er et trefat fra Home & Cottage, det er så utrolig flott. Var innom butikken for en stund siden, og så dette fatet - men kjøpte det ikke.
Noen dager seinere måtte jeg bare tilbake igjen, jeg fikk det ikke ut av hodet! Og heldigvis så hadde de et par igjen :)
Så da ble det dette fatet, (pluss to oransje puter som du ser i bakgrunn, og en rye som jeg bruker som duk som du ser på bordet her.) Og ja, jeg trengte et fat til....hihi ;)
Kubbelyset i bark, vasen, blomstene og telysholderne er fra Kremmerhuset Ting & Sånt.
Den lille fuglen er fra Mowe Interiør, den har jeg bare festet på en liten grein i front.
 
 
 Over ser dere trefatet i dagslys, og under stemningen lysfatet gir på kvelden.
 
 
 
Søt liten fugl på greina si, pynter opp på fatet mitt.
 
 
 
Dette er da mitt fat nå i oktober som skal få skinne ut hele denne måneden.
Nydelig stemning, med masse fine ting :)
 
I dag skal jeg og Zita på skogstur, så det er bare å komme seg ut!
 
Fin høstdag til deg som titter innom :)
 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar