torsdag 31. oktober 2013

Tea-time

 
Om høsten og vinteren er jeg en skikkelig te-elsker!
Da koser jeg meg med en kopp varm te hver kveld. Det er jo så utrolig mye god te, og jeg elsker å prøve nye varianter. Og liker de litt søte, gjerne med to suketter! :)
 
 
Det er jo også så mange søte beholdere til te.
Her har jeg kjøpt plastbokser i en hobby-butikk og satt på slike søte små krukke-hatter :)
Skrevet på med dymo de ulike variantene.
 
 
Min flotte lilla te-boks sammen med en av mine favoritt-kopper.
 
 
Og denne her, så utrolig søt.
 
 
 
Mango & Passionfruit fra Whittard er helt nydelig. Kan også drikkes som iste.
 
 
To kopper varm te, venninnebesøk, levende lys og litt sladder.
En perfekt høstkveld :)
 
"Knask eller knep"
Ønsker deg en flott Halloween :)
 
 
 
 
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar