søndag 13. oktober 2013

Uken som gikk ♥ uke 41

God søndagskveld :)
Håper du har hatt en fin helg og en flott uke:)
Her er litt bilder fra min uke som gikk så fort, plutselig var helgen over også.
Og nå nyter jeg de siste timene som er igjen av søndagskvelden med en kopp te og Robinson ekspedisjonen på tv.
Kort fortalt om bildene over som er fra uken som gikk og fra min instagram:
1. Bilde utover havet i idylliske Tønsberg.
2. En morgen fra sengen og soverommet.
3. En ny blomst på mitt lys-fat på stuebordet.
4. Koselig stemning i vinduskarmen.
5. Jeg som leker meg i et tau i Bøkeskogen  i dag.
6. Min flotte blomsterbukett som frisker opp hjemme nå.
7. Flotte høstfarger.
8. Gjenbruk av dis-flaske, nå som vase.
9. På lørdag var vi på Stand-up med tidenes morsomste mann, Michael McIntyre i Oslo Spektrum.
En god latter forlenger livet! :)
På lørdag ble det forlenget et par år tror jeg :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar