søndag 6. oktober 2013

Varm, gnistrende høst

 

Dette er kjellerstuen hjemme, mitt tidligere barndomsrom.
Det var deilig å ha et så stort soverom, med både plass til sofa, tv og masse pynt og i tillegg hadde jeg en egen peis!
Her er det koselig å fyre opp og sitte foran peisen med en god bok og nyte varmen fra peisen på vinteren.
Jeg er også veldig glad i peis hvor en kan sette masse levende lys på, da blir det ekstra koselig :)
Så dette er noe jeg må ha i mitt fremtidige hjem, jeg som er så frøsen av meg.




 

Med disse bildene deltar jeg i oktober-utfordringen hos NIB som er "Varm, gnistrende høst".




2 kommentarer:

  1. Så koselig det så ut der!
    Likte vedkurven veldid godt :)
    Ha en flott søndag!
    - ingrid

    SvarSlett
  2. Heldige dere som har peis!
    Jeg savner det virkelig!

    Nydelig bidrag!

    Fin ukesstart, søte deg!
    klem

    SvarSlett