fredag 4. oktober 2013

Nyoppusset stue


Her hjemme på Jevnaker har mamma og Lasse pusset opp stua siden sist.
Det ble jo så flott! Så jeg måtte bare knipse litt bilder :)
 Nye veggplater, ny sofa og skiferstein på muren rundt peisen.
Kassen på gulvet foran peisen har min handy stefar laget av rester etter veggplatene, som nå er en ved-kasse.



Flott med skiferstein.
Drømmefanger, levende lys og rom-duft pryder peis-kroken.

  

I vinduskarmen er det nye lamper fra Bohus.


Rom-duft med vanilje er en favoritt her i stua.


Speilet som før hang over trappa har nå fått plass over sofaen.
Og denne flotte lille kommoden fra Living er også ny.



 Det var et lite glimt fra stua her hjemme, hvor jeg er i disse dager og koser meg med litt høstferie.
Utrolig deilig med noen late dager, selv om det går i ett og det skjer noe hele tiden.

Ønsker deg og dine en strålende helg :) 



2 kommentarer:

  1. Wow, for en nydelig stue : )
    Skikkelig koselig!

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  2. Så flott! :-) Mamma og pappa skal ha sin stue ferdig nyoppusset innen en måneds tid. Jeg gleder meg til å se resultatet! ;-)

    SvarSlett