onsdag 17. april 2013

En som er trøtt i dag...

Onsdag morgen midten av april, en måned til 17. mai! Oj, det går fort...etter 17. mai så er det jo nesten sommer:) Jippi!
Og veit dere hva, jeg har navnedag i dag! :) Elise, Elsa og Else, så det vil si at jeg må gratulere begge mine besteforeldre også:) Hehe.
Er så rart, det er sikkert ikke så mange som veit når de har navnedag, men jeg husker det fra da jeg var liten jente. For den dagen fikk jeg nemlig lov til å bestemme dessert av mamma, og jeg valgte alltid sjokoladepudding med vaniljesaus. Det var stas med dessert på en " helt vanlig dag". Derfor sitter 17. april fortsatt, hmmm....Kanskje det blir sjokoladepudding til dessert i dag, fikk veldig lyst på det nå! :)
 
 Sitter og koser meg med en deilig kopp kaffe på morgenen.
Og er ikke denne servietten her super-søt. Fikk den av ei venninne, hun tenkte på meg når hun så den:)
Jeg er jo virkelig en katte-elsker, skulle gjerne hatt flere katter. Kattunger er jo det fineste i verden...Men det får bli med han vi har enn så lenge.

Her er sjarmøren vår da, Cesar. 
Jeg kjøpte så fin kurv til han for en stund siden, men ligge i den, det skulle han ikke! Enda jeg har lagt et av favoritt-teppene hans oppi og greier. Men i dag, ble så glad når jeg så han hadde lagt seg der. Yes, han har endelig skjønt det, hehe :)
Han har vært ute og fartet i hele natt, så han skal nok sove litt utover dagen. Så søt når han holder labben foran ansiktet.

 
Ønsker deg en strålende onsdag:)
 
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar