søndag 28. april 2013

Frem med vår og sommer-garderoben

Er det fler enn meg som har hatt skikkelig rydde-dag i dag?
Jeg har nemlig hørt at til uka, da skal det bli varmere:) Så jeg satser på det! :)
I dag har jeg ryddet bort de tykkeste vinterjakkene, luer, votter og vintersko. Kjempe deilig å få det bort, og tenke at det er lenge til det skal frem igjen! Så nå var det bare frem med vår og sommer klær.

Det er litt trangt med plass her hos oss, skulle så gjerne hatt en bod, hvor jeg bare kunne dytte inn alt rot. Men isteden må jeg organisere og dandere oppå klesskapet mitt (heldigvis så har vi god høyde til taket, hehe). I dag så hadde jeg flere strofer som "jeg har altfor lite klesskap" "jeg vil ha walk-in-closet" "ååå, den hadde jeg glemt at jeg hadde" "hvor skal jeg gjøre av alt"...
Men det ble veldig bra til slutt, nå kan sommeren bare komme, for skjørt, shorts og sommer-topper ligger klart:)


 Litt av sommerklærne mine som jeg har oppbevart i en slik pose over vinteren.
 Åja, det var rotete her en stund. Frem med alt på senga for å se hva jeg har!
Så fint brettet inn i klesskapet, enn så lenge! :)
Sommer-kjoler, topper og vår-jakker på plass. 
 Her bygges det litt i høyden som dere ser:)
Luer, votter og skjerf er i de to kurvene i front. Sommer-skjerfene har jeg hengt frem på stigen som dere ser til høyre, (flere bilder kommer snart).
 Sommer og vår-sko oppbevarer jeg i denne kurven her. Veldig greit å ha alt på et sted. Litt kaldt med sandaler riktig enda, men nå står de klare i gangen:)


 Også et par helt nye sko! :) De kjøpte jeg for en måneds tid siden, men har ikke brukt de før i dag siden jeg ville vente til snøen var helt borte. Og impregnere skoene før bruk, veldig viktig! :)
Det er jo så gøy med nye sko, en går å ser ned på beina sine hele tiden, også er en redd for at de skal bli møkkete, hehe:) Syns hvert fall dette paret her fra dna var kjempe tøffe! :) 

Gøy med litt nytt også, men det lønner seg alltid å se over hva en har fra før av først.
Det jeg kom frem til i dag er vel at jeg trenger vel egentlig ikke noe mere sommerklær, hehe.
Nja, vi får nå se på det da;)

Ha en fortsatt fin søndag:)
Klem



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar