tirsdag 16. april 2013

Jordbærlys og små jordbærfigurer

Du som følger med på bloggen min har sikkert allerede skjønt at jeg er veldig svak for små (og store) pynteting, og vet at jeg har en del pynt allerede, og det stemmer!
Men så er det sånn at jeg kommer stadig vekk over noe jeg "må ha", noen ganger klarer jeg å si nei, men ikke alltid! (du kjenner deg sikkert igjen). Jeg forelsket meg nemlig helt i disse små søte jordbærfigurene på Bonheur Interiør  her i Tønsberg og måtte bare ha de. Også måtte jeg selvfølgelig ha dette jordbærlyset som stod i stil med figurene. Så utrolig søte, og jeg kommer i skikkelig sommerstemning av det. Blir fint å pynte med til sommeren på etasjefatet mitt, eller på et lysfat:)
 
 
 


 
 Jeg fant også frem dette flotte fatet som er malt av min kjære farmor (som nevnt tidligere, har lagd den berømte høna til å ha rødvin i). Det var det bare å få frem dette sammen med disse jordbær-figurene ble det jo perfekt match. På baksiden av fatet står det 1995, så dette har jeg hatt i noen år. Så gøy det er å ha slike hjemmelagde ting med sjel i når en blir eldre.

 
  
 
Gleder meg også til jordbær med melk, fløte og sukker som er en av mine favoritter på sommeren.
Mmmmmm :) 
 
Kanskje du også kom i litt sommerstemning av disse bildene:)
Ha en strålende dag kjære leser, veldig hyggelig at du titter innom:) 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar