onsdag 10. april 2013

Topp 5 - Mine telysestaker

Det er sikkert ikke bare meg som har nok telysestaker...for et par for mye det har jeg! Men det er gøy å ha litt å velge i, og bytte på litt etter årstid og farger.
Jeg som er så glad i lysfat og jobber i interiørbutikk, har selvfølgelig "noen" telysestaker. Her er fem av mine favoritter:
 
TOPP 5


NR 5
3 fargerike og morsomme telysholdere.
NR 4 
Disse to med leopardmønster er kjempe flotte med lys i.
NR 3
 Sølvlysestaker som passer året rundt, så fine når lyset skinner igjennom.
NR 2
Disse to ser kanskje litt kjedelige ut, men med lys i er de helt nydelige.
De nyeste jeg har for øyeblikket, er fra Kremmerhuset Ting & Sånt.


 
NR 1
Lotusene som også er fra Kremmerhuset, er min absolutte favoritt. Det er sikkert fler som har de som favoritt, for de er veldig populære. De finnes i mange ulike farger, og i disse to typene her. De passer året rundt og pynter virkelig opp hjemme.
 
 

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar