torsdag 11. april 2013

Torsdag-ettermiddag og Skinkegrateng på Menyen

I dag har jeg vært skikkelig husmor på fridagen min, vasket så si hele leiligheten. Tørket støv, noe som er gørr kjedelig...i hvert fall når en har så mye pynt! Hehe.
Også har jeg glimtet til med hjemmelaget skinkegrateng, kokte mandelpoteter og gulrøtter til middag. Da blir kjæresten glad, når han kommer hjem sliten fra jobb til ferdig middag. :)
Litt romantikk med levende lys, selv på en torsdag:)
Og denne lyse lilla duken fra Kid interiør som jeg kjøpte forrige uke er jeg så fornøyd med. Elsker fargen.
 
 
Og ja, du ser riktig...glassene er skeive. De er så morsomme:)
 
"Husmora" glimter til på kjøkkenet i dag:)
 
Den smakte like godt i dag, oppskriften har jeg fått av mamma:)
Lagde like greit en stor porsjon, så vi har middag i morgen også.
 
Ha en fortsatt fin torsdag ettermiddag og kveld:)
 


1 kommentar:

  1. oi, det så veldig godt ut :) Kanskje jeg kan få oppskriften av deg på mandag? ;)

    SvarSlett