onsdag 24. april 2013

Mine kjære porselensdukker

Jeg har samlet på mye rart oppgjennom årene, alt fra klistremerker, kinderegg-figurer, viskelær, servietter, såper, diverse kort og ting av ulike idoler osv. Jeg hadde masse barbier og dukker men når jeg ble litt eldre og vokste fra det, fikk jeg stor interesse for porselensdukker. Barbiene og dukkene har jeg gitt bort (bortsett fra favorittene mine, de ligger vel på loftet) men porselensdukkene mine, de kommer jeg aldri til å gi fra meg.
 
Denne fikk jeg i julegave av mamma som lita jente, den største porselensdukka mi.
 
 
 Dette er mine to første porselensdukker. Jeg var ikke gamle jenta når jeg først fikk disse. Hun med kreppet hår, var lenge en favoritt.
 
Denne lille her er jo bare helt nydelig. Skjønner at jeg forelsket meg i denne babyen her:)
Den kan også trekkes opp under, så det spilles søt musikk og den beveger på seg.
 



 
 
Her er hele gjengen samlet på peisen i kjellerstua hjemme hos mamma. De får være der så lenge til jeg får meg større plass:)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar