tirsdag 30. april 2013

Hengende hjerter i vinduene

At jeg har helt dilla på hjerter er det ikke noe tvil om! Jeg har det nesten i alle rom, hengende her og der, store og små og i alle fasonger. I vinduene mine er det ingen unntak, masse hjerter der også:)
Hjerter med te-lys og hjerter bare til pynt. Her er hjertene mine som jeg har pyntet opp med i vinduene:)
På soverommet er det hvite og lyserosa hjerter. 
 

 
 På kjøkkenet har jeg et stort hvitt hjerte hengende i vinduet over spisebordet.

Gardinene på kjøkkenet er festet med disse søte små lilla hjertene.
I stuen har jeg 4 hvite kule-hjerter og to hjerter med te-lys hengende i vinduene.
(og jeg ser nå at vinduene må vaskes igjen!!! )
Alle hjertene med en liten porselensfugl som jeg har hengt inni de.
Så det er ingen tvil om at jeg er glad i å pynte opp med hjerter, det er noe med hjerter som jeg aldri blir lei. De finnes jo i alle mulig fasonger og forskjellig materiale. Bloggen min og heter "eliseshjerte" mye fordi jeg elsker hjerter:)
 
Tenk i morgen er det mai allerede, så deilig:)
April gikk jo virkelig fort, skal ikke klage på det, kos dere den siste april-dagen kjære leser:)
Ses i morgen;)
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar