søndag 14. april 2013

Søndag, regn & Scrapbooking

 
Det pøsregner, det er søndag-ettermiddag og tid for Scrapbooking :)
Du aner ikke hvor mange foto-album jeg har, tror ikke jeg vet det selv engang...for det er MANGE, jeg elsker nemlig å lage fotoalbum. Det er virkelig min store hobby!
Før hadde jeg bare engangskameraer, (har fortsatt noen av de faktisk...men bruker de ikke så ofte lenger) mens nå går det mest i digital-foto. Jeg elsker jo å ta bilder, og har alltid vært flink til å gå å fremkalle de, så da sier det seg selv at det har blitt en del foto-album oppgjennom åra!
Jeg koser meg virkelig når jeg setter bilder inn i album...klippe, lime og dandere. Love it!!! :)
Og det beste av alt, er jo å ta frem fotoalbumene og mimre. Ingenting er mere koselig enn det, det er ikke det samme å se igjennom bilder på pc`en altså!!!!
Hittil i år har jeg ikke fått begynt med albumet for 2013 enda, så nå var det bare å komme i gang. Jeg hentet nemlig nesten 100 bilder her om dagen. Så det var bare å sette i gang...perfekt ettermiddag for det i dag, skikkelig ruskevær ute.
 
 
Her er skrivebordet mitt, med alle sakser, lim, tusjer, penner og klistremerker. Den rosa, gule og grønne teipen er fra Kremmerhuset.
 
 
 
 
 
 
 
 
Hadde jo så masse flotte bilder fra turer i påsken som måtte inn i albumet. Skal si vi var heldige med været da, når jeg ser hvor grått og trist det er ute nå.
 Men det er jo litt deilig å slappe av inne også, da kan en liksom være inne med god samvittighet, hehe:)
 
 Håper du også har hatt et fin søndag:)
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar