tirsdag 9. april 2013

Topp 5 - Mine te & kaffekopper

I mitt forrige innlegg hadde jeg en liten Topp 5 liste av mine søteste ting. I dag blir det en Topp 5 med mine søteste te og kaffekopper. Jeg har jo sikkert aaaaltfor mange krus og kopper, men det er jo veldig gøy å bytte på litt:) Det finnes jo kopper og krus i alle slags former og fasonger, og noen "MÅ" en jo bare ha (du kjenner deg sikkert igjen.)
Her er 5 av mine favoritter:
 
TOPP 5
NR 5
Disse alvekrusene er så lekre, de fikk jeg som velkomstgave da jeg ble medlem i BONYTT.  Elsker de pga. den store gode hanken, så er de veldig gode å holde i. Blir nok flere ting fra denne serien etter hvert.


NR 4
Denne søte koppen her har jeg kjøpt til kjæresten min:)
NR 3
De to Bamsekoppene mine, er ikke de søte?
Har noen slike bamser, så da jeg så disse to søte koppene, MÅTTE jeg bare ha de:) 
NR 2
Disse er bare så fine, nesten for fine til å drikke av, hehe.
 
 NR 1
Dette er min absolutt favoritt te-kopp. Fikk et sett av 4 stk. i gave av ei venninne for noen år siden. De er så utrolig lekre og elegante, og perfekte til en god kopp med te:)

Har du også en favoritt kopp?


 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar