torsdag 11. april 2013

5 hverdagsfavoritter

Når det kommer til ulike kremer, hårprodukter, parfymer osv. så har vi nok alle våre forskjellige favoritter. Jeg er ikke så veldig opptatt av dyre kremer og hårprodukter, (bruker nok mer penger på "Ting & Sånt") så dette er nok noe av det mest fancy jeg har på badet for øyeblikket, hehe:)
Dette er mine hverdagsfavoritter akkurat nå.
 
1. Moroccanoil - oljebehandling for lysfarget hår. Kjempe bra for håret mitt som blir så lett tuggete.
2. Chloe - en deilig og frisk duft, som har vært min favoritt parfyme det siste året.
3. Essie - neglelakk i fersken farge. Er helt avhengig av neglelakk, og dette er min favoritt akkurat nå.
4. Vanilla Bliss - håndkrem. deilig og frisk håndkrem fra Body Shop.
5. Bed Head - Må ha litt syling i håret, og denne hårsprayen holder frisyren hele dagen.
 
Hva er dine hverdagsfavoritter?
 
 


 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar